Iydrnjg emziriyorsanız da olmaz. Adaçayı süt üretimini azaltır. Yeni doğum yapmışsınız. 1 yıla kadar regli düzensizliği ya da regli olmamak normal. Herhangi bi müdahelede bulunmayın. Ben özel bir durumunuz yok diye düşünerek söyledim. Ama soru sorarken mutlaka emziriyorum diye belirtin. Söylemeseniz yanlış yönlendirmiş olacaktım. İçmeyin lütfen adaçayı emzirme döneminde