Berivan_kacmaz Kızlar bugün tam 17+0 olduk akşam yemeğinden sonra aniden göbek deliğimde çok ağrı hissetim nedenini bilen ve yaşayan varmı ?
Leylimselin Berivan_kacmaz 22. Haftadamda benzer bir acı yaşamıştım dokununca bile acıyordu tek taraflıydı doktor sorun olmadığını karın büyüdükçe gerilmekten olduğunu söyledi göbek deliği ve çevresi çok çok hassasmış ondan olurmuş. Şu an 30. Haftandayım bugün aniden göbek deliğime ve sağ tarafına benzer bir acı geldi oturup kalkamıyorum dokunamıyorun
cansugunes0210 Ay ben ne çekiyorum o agrı dan geçen doktoruma sordum ben bebek dirseğini ve ayagını koyuyormuş ondan agrı yapıyormuş
Berivan_kacmaz @"Deniz2953″normalde ne kadar yediysem o kadar yedim aslında bı şişkinlik ve hazımsızlık yaşamadım
Berivan_kacmaz @“Leylimselin” anladım çok geçmiş olsun sanırım doğurana kadar böyle şeyler yaşayacağız 😕
ay_naber_ayol Tam o haftalarda benimde olmuştu acile gitmiştik ilk gebeliğimde. İkinci de yine o haftalarda oldu ama bu sefer tecrübeli olduğum için gitmedim 🙈 karın genişlediği için oluyor diyorlar