Bi anda reglimde düzensizlik başladı galiba
2025 ten önce 2 gün arayla hep olurdum hiç şaşmazdı.
Şimdi ise 19 aralık
15 ocak
Ve bugün 1 saat önce çok hafif pembe kanama yaşadım.
6.gün önceden olması çok saçma geliyor.
Hep 2-2… gün giden reglim 4-6 gün önce başlıyor.
Ayın 3 de beta vermiştim. Ama 0 çıkmıştı.
Ve kanında enfeksiyon var demişti doktor.
Yani başına gelen var mı?
Gebe olduğunu bu şekilde bilen?
Yeni seneye girince hormonlarda mı değişti anlamadım ki🤣