23 hafta içindeyiz bugün bı kaç kez bebek hareketiyle karnımda sertleşme gerilme oldu sonra geçti 2 saat sonra tekrar oldu şimdi anlamadigim şey bu bebek güçlendiği için hareketlerinden mi oluyor acaba yoksa kasılma mı yaşıyorum rahatsız edici geliyo o esnada