Kızlar sizde de bir tedirginlik oluyor mu. Daha öncesi kayıplarım var bu ilk bebeğim Allah’ın izniyle. Keseyi görmek için gideceğimizde hep bir tedirginlik vardı şimdi yarın kalp atışı için gidicem yine bir tedirginlik 🥹 Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin