cnself
Arkadaşlar merhaba,
Daha önce bu hastanede doğum yapan var mı diye sormuştum,ben yaptım memnun da kaldım,doktorları genel olarak çok iyi özellikle tansiyon, şeker gibi riskli gebeliginiz varsa ve Ankara daysaniz mutlaka gitmenizi tavsiye ederim,tabi ki dört dörtlük değil ama ilk doğumunu özel hastanede yapmış biri olarak memnun kaldım, düşünenler için belki bu yorumun bir faydası olur.