Tesen Kızlar sabah yazmıştım nişanım geldi diye. Bugün 5 gibi suyum geldi şimdi 3 cm açıklık var yatışım yapıldı. Dualarınızı bekliyorum 🙏
Suuu-- Tesen Allah yardımcın olsun canım Çok kolay olsun inşallah doğumun Sağlıkla gelsin inşallah bebisin 🫂💕✋🏻
Tesen Ahsen-01 gerçekleşti canım 3 günlük olduk bile. 5 saat kendi sancımı çektim yırtık oldu biraz dikişlerim var. Ama iyiyim çok şükür 🙏
Tesen Fatmates Nişan pembe hafif kanlı sümüksü akıntı zaten o gelince adet sancısı çektim biraz. Sabah 10.30 da nişan geldi akşam 5’te suyum geldi aynı gün. 7 de yatışım yapıldı 00.05’te bebeğim doğdu
Rabia_Han_Dikmen97 Tesen benimde 2 cm ile suyum geldi 5 saatin içinde doğumum oldu inşallah açılmanız kolay ilerler bi avazda doğrursunuz nefes ile sancılarını savmaya çalış daha çabuk açılman olur o zaman inşallah sağlıklıca kucağına alırsın
Tesen Rabia_Han_Dikmen97 benim de 5 saat sürdü kurtuldum çok şükür. Kesi atılmadı kendi sancılarımla doğurdum ama yırtık oldu biraz 6 dikiş var
daghan_ Tesen benim de suyum geldi şu an hastenye yatış verildi kendi sancım gelmezse sabah suni verilecek çok korkuyorum