12 haftalıktan küçükken kaybettiyseniz uzmanlar beklemeye gerek olmadığını söylüyor artık. Son çalışmalarda küçük haftada yapılan kürtajdan sonra beklemeye gerek olmadığı yazıyor. Siz psikolojik olarak hazırsanız deneyebilirsiniz, zaten rahim gebeliğe hazır değilse deneseniz bile olmuyor zaten yani rahim o bebeği tuttuysa hazır demektir. Biz kürtajdan sonraki ilk adetten sonra denemeye başladık adetlerimde düzensizleşmişti miktarıda azalmıştı ve iki adet dönemi boyunca da gebelij oluşmadı zaten. 3. Adetten sonraki ay gebe olduğumu öğrendim. Yani denemeye başlayın korkmayın eğer rahim hazır değilse tutmayacak zaten, tutarsa da endişeniz olmasın hazırmış ki tutmuş. Rabbim tez zamanda nasip etsin sağlıkla inşallah