Kızlar 37 hafta olduk 19 şubatta hayırlısıyla doğumum var fakat dün de acildeydim rahime baskı ve ara sancı giriyor önemli olan yer şurası göbeğimin sağ kalan tarafı acıyor etimmi derimmi ben anlamadım eğilip kalkarken daha çok acıyor yaşıyan var mı acaba