aanne_1998 ilk 1 2 ay yatarak yedim sonra doktorum masada oturup yiyebilirsin uzun sürmeden demişti. Kontroller perinatolojideydi gittiğimde öncelik tanıyordu doktorlar serklajli olduğum için muayene olana kadar oturuyordum ayakta bekleme diyorlardı. İlk zamanlar böyle yaptık ama daha sonra erkenden gidip sıraya girip ilk siralari alıyordum erkenden bitiyordu işimiz. Randevu sistemi değil de ilk önce kim giderse o giriyor vardi benim hastanede. Hastaneye uzakta oturuyorduk 1 saat mesafe neredeyse, ilk zamanlar 3 haftada 1 son zamanlarda haftada 1 muayene ediyorlardı