cennetylmaz Seda5892 gittim ama herhngi bi problem yok dedi eger 3 aya kadarda olmazsa tedavilere baslayalim dedi
Seda5892 cennetylmaz anladım canım inşallah tedaviye gerek kalmadan hamile kalırsın... psikolojik olarak da kendini rahatlat sürekli düşünmemeye çalış biliyorum çok zor ama akışına bırak mesela ne zaman adet olacağını hesaplama bile
Sirincili İncir ye canım hem hamile kalmayı kolaylaştırıyor hem de hamile olsan bile rahmini temizliyor çok faydalı
Elifsaadet cennetylmaz keçiboynuzu kaynat, eşinde sende için canım, özellikle eşin içsin ama, ben iki kere böyle yaptım ve oldu, ilki düşmüştü, ve eşin özellikle bol bol kaju fındık badem yesin