Kızlar bu sureci yaşayan varsa hem benimle deneyimlerini paylaşsın hemde ben anlatıyım istedim. Midemde beni 1 2 saat kivrandiran bir sancı vardı ilk seferinde acike gittim mide dediler serum verdi yolladılar sonra devam etti haftada 1 oldu kadın doğum doktorum laktoz dedi ve onları tüketme dedi tuketmedim bu böyle devam etti artık bu ağrı saatler sürmeye başladı ve genel cerrah a gittim usg de safra kesimde taş olduğu ve bağırsak ve karacigerime indiğini söylediler ağrı sırtımdan ve midemden girip beni kivrandiriyordu. 3 gün serum tedavisi gördüm ve gebelik bitince ameliyat olacağım varmi bunu yaşayan gebeliği nasıl geçti?