Enmer fatma hanım çok soğuk birisine benziyor açıkcası fotosunu görünce direkt itti beni hiç düşünmedim bile kendisini, ben lokmanda ozan hocaya gidiyordum çok memnundum sonra kendisi ayrıldı hastaneden. İkili testimi ünal hoca yapmıştı ondan da çok memnun kalmıştım bir kez gitmeme rağmen telefon numarasını falan vermişti sonucu attığımda hemen ses kaydı atmıştı iyi bir doktor kendisi. Fakat ben hastaneden emin olamadığım için o hastaneyi bırakıp medical park pendik hastanesine geçiş yaptım. Arkadaşım ünal hocada doğum yaptı doğum anından vs memnun kaldı ama doğumdan sonra hemşireler asla ilgilenmemişler çağırıyorlarmış geliyoruz deyip gelmiyorlarmış eşi baya bir kavga edip müdüre kadar çıkmışlar en sonunda parayla ebe tutup hastane sürecini ebeyle geçirmişler. İşin garip kısmı başka bir arkadaşım daha doğum yaptı o da birebir aynı şeyleri söyledi bebek uyanmıyormuş hemşireyi çağırıyorlarmış gelmiyormuş gelince kızıyormuş dürtün uyanır gibi tepkiler veriyormuşlar falan o kadar para verip böyle muamele görmek istemediğimiz için bunları duyar duymaz o hastaneyi bıraktık sizde iyice araştırın bence