Hux Ben 23+1 haftalığım , bebeğimin haraketlerimi 4-5 gündür hissediyorum gayet normal bence , arada bi kıpırdama vs. Oluyodu ama İlk olduğu için anlamlandıramıyordum ve net değildi ama artık net hissediyorum Sizde bu haftanın sonunda hissedersiniz bence♥️🙏🏻