19.haftadayım 4 gündür öksürükten duramıyorum bugün en sonunda acile gittim tuzlu su ve parol serum takıldı. Kan sulandırıcı ve hapta kullanıyorum doktorda biliyor aslında ama içim rahat etmesi için size de sormak istiyorum. Tuzlu su ve parol serumun bi riski olur mu bebeğe bi zararı olur mu ? Bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi lütfen 🙏