hacer_6813 Kızlar. Çok kusuyorum. İlk kez kahverengi kustum. Normalde hep sarı veya beyaz. Bide tadı çok acıydı. Acaba kan mı kustum. Hastaneye gitmem gerekir mi. Bu arada Boğaz’ım midem falan da yanıyo kaynıyor gibi
biizaaa hacer_6813 kaç haftalıksınız? Yani bulantı tehlikesi diye bir şey yok ağır şeyler yemeyin, kahverengi de de bir şey yok mideniz kanasa direkt kırmızı kan gelirdi kahverengisiyle alakası yok yanması da midenizin ekşimesinden dolayı
hacer_6813 seyma0661 boğazımdan gelmedi. Sadece bi elma yedim gün boyunca onu çıkardım sonrasında sarı kustum daha sonra kahverengi acı bi kusma oldu
hacer_6813 biizaaa 8+5. Normalde midem boşken sadece sarı beyaz kusma oluyodu ilk kez kahverengi oldu korktum. Sadece bi elma yedim onu da kustum zaten
Ayse0575 hacer_6813 ne yediniz bide ilaç falan içmiş miydiniz öncesinde? Demir hapı falan içtiyseniz o kahverengi kusturuyor. Mide kanaması çok korkunç bir şey Allah korusun onu farketmeme şansınız yok her yeriniz kan olur ve durdurması zor oluyor genelde
biizaaa hacer_6813 yani canım benim gereksiz stres etmişsin daha haftan çok erken elma da muhtemelen mideni ekşitmiştir yoğun bulantın varsa bir şey yiyip içme bi süre korkulacak bir şey yok
Ayse0575 hacer_6813 korkmayın mideyi zorladığınız için ve mide boş olduğu için olmuştur. Bende çok yaşadım aynı şeyi