isimsizdir İlk doğumum suni sanciydi berbat birşey kendi sancım yoktu Şuan tekrar gebeyim arada agrimm oluyor sancimi değil mi nasıl anliyacam sancı sürekli olan birşey mi yoksa tutup mu birakiyor
deletedmom43191 isimsizdir doğum sancısı düzenli dakikalarda misal 4 dk da bir girer 30 40 saniye sürer geçer devamlı böyle olur ve doğuma yakın daha siddetlenir
prhnmstf isimsizdir bende aynı şekilde suni sancıyla ilk doğumumu yaşmıştım şimdi ikinci gebeliğim Nasıl olur ne olur hiç bilmiyorum 🙃🥴🥺
Selenayylmz isimsizdir bende aynı senin gibiyim ilk doğum suni sancıyla oldu şimdi nasıl olur bilmiyorum belden gelir ağrı demişti ebe
isimsizdir Nilayy95 benm şuan rahimde adet olacakmisim gibi ağrı var devam eden hiç birkmadi acaba oda sayılıyor mu
isimsizdir deletedmom43191 ayy yok benm şuan rahimde ağrım var adet olacakmişim gibi tutup bırakmıyor sürekli yani on dk oldu ağrı var hafif o kadr sidetli değil tabi oda sayılır mi
deletedmom43191 isimsizdir bi nst cekilmende fayda var ilk başlarda hafif hafif vuruyor gittikçe siddetleniyo
Kbra1012 Bende şuan bunun araştırmasına girdim gerçekten. Dün sabah bi karnım ağrıdı geçti bugün sabah bi karnım ağrıdı geçti şimdi de bir sağ kaşığım ağrıdı bi sol kasıgım kimseyi telaşlandırmak da istemiyorum 37+2deyim cuma günü doktordaydım hiç bişeyim yoktu suyum nişanım da yok korkmalı mıyım bilmiyorum
isimsizdir Kbra1012 bende korkuyorum doğumun baslamadini istemiyorum 36+4 olduk bari 37/38 haftaları göreyim demiştim ama bu gidişle zor
isimsizdir Kbra1012 doktora gittim 2cm açılma var yatış yapalım dediler kabul etmedim evde cancimi tam çekip gelecem dedim sancilarda düzenli değil gelip gidiyor kim bilir kaç gün kalıp sonu sancı verecktiler bu sefer bende çıktım artik
Kbra1012 isimsizdir bu seferde ben kabul etmiyorum deseydin 😂😂 suyun falan gelirse dikkat et. 2cmle günlerde sürebilir sonuçta
isimsizdir Kbra1012 haklısın bebeğim 2600 kilosu biraz daha alsın istiyorum vede eşim haftaya gelecek o gelmeden dogurmakta istemiyorum 😁😁 Herşeyin hayırlısı tabi
Kbra1012 isimsizdir hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız eşinizde gelmiş olur umarım 🤲