Merhaba arkadaşlar :( çok huzursuzum Medicalpark Florya’da doğum paketi satın almıştım kendi doktorum hastane değiştirdi şimdi başka doktor arayışındayım ismini vermek istemediğim bi doktoru dün denedim aynı hastanede ama çookk soğuk davrandı odaya girince yüzümüze bile bakmadı sonradan toparlamaya çalıştı modum düşünce ama ısınamadım pek :( bende bide Ayşegül yıldırım hanıma gideyim dedim size sorum Ayşegül hanıma giden takipli olan, objektif yorum yapabilecek olan var mı sizce nasıl bi doktor