Manolyamm65 deletedmom43191 yok sırtı dönük dedi o biraz gözüken de kendim çektim doktor makina güzel değil demişti sadcee bunlar maalesef
Minnakpopus Baran3535_ kese işi de bence tam bir hurafe 🫣🫣 benimde kesem söylenilene göre (kız yuvarlak,erkek fasülye gibi) kızdı ancak oğlum olacak nasipse.