busra05_ ilk cocugumdu benimde gece bile zıbın üst alt sürekli hergun degistiyordum . Büyük tuvaleti çıkıyordu . Bezi katliyordum arka tarafını öyle de bazen oluyordu. Çok sık emzirirdim aktif olarak bezleri hep dolu dolu olurdu. Belim sırtım çok agrirdi büyüyunce geçti 😁😁
İkinci bebeğimde hiç öyle olmadı niye anlamadım.
Gelip geçiyor canım 5 yaşında şimdi kocaman abi oldu 😁😁