Merhabalar, 3.gün dondurulmuş embriyo transferi olmuştum. Bilenler bilir 🫣 6.gün kan değerim 1.44 çıktı, predictor erken gebelik testiyle 8.gün idrar testi yaptım, negatif. Veeeee yine dayanamadım 10.gün kan verdim sonuç 22.29 🙄 50leri geçmeliydi diye düşünüyorum, sonuç baya baya düşük geldi bana. 12.günde artsa bile olsun olsun da 50 olsun. Okuyup bildiğime göre, kiiii, benim de ilk gebeliğimde 12.gün 150 çıkmıştı sonucum. Yolunda gitmeyen bişeyler var gibi 🫤 yaşadığınız ya da etrafınızdan duyduğunuz düşük beta değeriyle sağlıklı ilerleyen gebelik var mı