Hanımlar merhaba kontrollere artık doktorum her hafta gelmelisin dedi. Ama hastaneyi aradığımda randevu yok diyorlar. Doğum süresine 4-5 hafta kaldı . P tesi günü tekrar aramam söylendi asistanı ile görüşülecekmiş. Bir de bu süreçte her kontrolde mi nts yapılıyor. İlk gebeliğim ve son süreçler nasıl oluyor bilmiyorum açıkçası . Son hafta süreçleri konusunda bilgi ve tecrübesi olanlar biraz aktarabilir mi :)