Smyye1B Bu doktora gidip memnun olan var mı acaba. Hilal Bayrama gidiyordum 8 haftalık oldum daha kalp atışıni duyamadik Hilal hanım 20 gün sonraya randevu verdi biraz tuhaf geldi açıkçası. Doktor değiştirmek istiyorum