beysenyil Flzhre bence ablasını da dinleyin derim 🌸 bende Mira koyacaktım oğlum Gökçe ismini çok istediği için Gökçe Mira koyacağız ve şuan o kadar mutlu ki kardeşim doğunca benim dediğim isimle yaşayacak falan diye kendince sahipleniyor 🫶🏻
Flzhre beysenyil Şuan çok istiyo. İlk kızımın adını babası koydu babaanennesinin adı. Bunuda ben koymak istiyorum ben mihra diyorum kızım ela. Mihra ela olsun diyorum. Onuda kırmayalım eğer koymazsam hıncını kardeşinden çıkarır😀