Selam kızlar❤️ 25+4 haftalığım 2 gündür kalbim çok sıkışıyor kalp atışlarım 130a kadar çıkıyor ve 110 altına inmiyor. 2 gündür hastaydım ateşim de vardı acaba onunla da alakalı olabilir mi? Yarın doktordayım ama buraya da bi sormak istedim benim gibi olan var mı? Bu kalp atışın yüksekliği bebeğe zarar verir mi ondan çok endişeliyim?