Asena6532 evet çektirdim ama memnun kalmadım. Sadece ekrana baktı bana hiç açıklama yapmadı bir tane bile usg fotosu vermedi ayrıca bebekte perimembranöz vsd kalpte delik dedi down sendromlularda görülmesi daha yüksek dedi ama bunları söylerken kalbe bakarken yok hiç sevemedim bu kalbi beğenmedim gibi kelimeler kullandı moralimi çok bozmuştu. Tıp fak mekin veya okan hocayı öneririm.