Beri-4835 27 haftalık hamileyim son 1 haftadır iç bacak ağrısı çekiyorum bikini bölgeme kadar vuruyor ağrısı yürürken ağrıyor. Kıyafet giyerken tek ayağımı kaldırıp giyemiyorum. Duş abdest alırken de zorlanıyorum. Randevum 17 sinde daha erken e bulamadım. Magnezyum ağrısı gibi değil daha şiddetli. Var mı benim gibi ağrı yaşayan veya tahmini olan ?
Shedatk Bende 27. Haftadayım 2 haftadır bunu yaşıyorum , kendi vücudum için sağ tarafa yattığımda o ağrının daha çok olduğunu gözlemledim. Sol tarafa dönüp uyuduğumda ağrım azaldı oldukça sende sağa dönüp uyuyan biriysen çoğunlukla bi dene derim
Beri-4835 Shedatk bende sağ tarafıma çok yatıyorum ondan mı acaba bi sola yatmayı deneyeyim umarım faydası olur yoksa bu ağrı devamlı katlanılmaz 😑