Kocbuse65 Merhaba hanımlar ☺️ Doğum yapalı 2 ay olucak bugün lekelenme yaşadım ama gelen giden yok akıntıyla karışık pembe leke normalmi yaşayan varmı? 57. Gün oldu
iremnur_17 Kocbuse65 bende öyle adet oldum 4-5 ay emzirenler için doğum kontrol hapı kullanıyordum bırakınca düzeldi
Kocbuse65 iremnur_17 ben kullanmadım işte 48 gün sürmüştü lekelenmem kesildi 57. Gün tekrar leke geldi karnım bacaklarım ağrıyor ama bişey yok
iremnur_17 Kocbuse65 1 sene kadar düzensiz olabileceğini burdan okumuştum ama yinede isterseniz bir doktorunuza danışın
Kocbuse65 iremnur_17 doktorumla görüştüm normal diyor ama yinede bir kontrole gidicem sanırım çünkü 40 sonrası kontrolede çağırmadı