Merhabalar arkadaşlar tüp Bebek ile 9 haftalık hamileyim safra kesemde taş var arada ağrı yapıyor ama onun için şuan yapacak birşey yok dahiliyeye kan verdim crp 12 çıkmış doktor hiç birsey dememişti idrar da alsanız demiştim bizim hastanenin idrar testi çok güvenilir değil kadın doğum doktorum istesin vs dedi benimde yeşil sarı akıntılarım oluyor kasık ağrım bacak ağrım vs de var kanda da biraz crp değerim yüksek ama safra kesesinden dolayı yüksek olabilir mi acaba yada enfeksiyon mu var bebeğe Bir zararı olur mu sizce daha kadın doğum randevuma 3 hafta dan fazla süre var bilen yardımcı olabilir mi acaba