Anonim_kullaniciiiii Regle 7 gün var hamilelik ola bilirmi bu nedir yaaa böyle ağrımazdı belim resmen oturup duramlyorum eyilemiyorum çok kötü ağrıyor belim
Crown23 Anonim_kullaniciiiii olabilir bende şiddetli bel ağrısıyla öğrenmiştim hamileliğimi ama reglinize daha varmış bekleyin
Hshshzgsghzhshs Anonim_kullaniciiiii bende şiddetli bel ağrım olmuştu öyle öğrenmiştim hamile olduğumu inşallah hamilesinizdir🤗
Anonim_kullaniciiiii Gmzle benim 16sı gözüküyo zaten regl olucam biliyorum kasıklarımda ağrıyıp gidiyo regl gibi çünkü sadece umut ettim ama yok😅
Crown23 Anonim_kullaniciiiii zaten regl olcak gibi agrınız olur benimde olmuştu regl olacak gibi kasıklarıma sancı giriyordu 3 gün geçti test yaptım hamileydim
Anonim_kullaniciiiii Hshshzgsghzhshs inşallah aşkm ama geçen ayda böyle umutlarla post açıyordm regl oldum malesef bu ayda öyle muhakkakk😂geçen ay reglim geçmemiş anca test alıyordum şu an hiçbir şey yapmam ama çok sinirleniyorum ve duygusal oldum kasıklarmda ağrııdı kesin regl bunlar