Asli54 Aleyy_53 iki doğumumu da özelde yaptım özelde dahi doğumla alakalı hic bir yerde erkek yoktu doktor hariç Şimdi devlete gidiyorum nst için doğum katına cıktım yine erkek yoktu sadece hastasına bakmak için erkek doktor cıktı başka kimse olmaz devlette yanında eşinin olması bile yasakmış ziyaret saati dışında
Busramnida deletedmom43191 ama bende kırıldım yani resmen beni dalgaya aldınız gülüyorsunuz birde ben size yaşadıklarımı anlattım size inanasım gelmiyor diyorsunuz ne diyebilirim ki konuyu kapatıyorum ben sağlıcakla kalın 🌸
deletedmom43191 Busramnida dalgaya almadım sizi öyle birsey söz konusu bile değil fakat dediğim gibi duymadım görmedim bilmiyorum o yüzden şaşırdım bende kırıldım ne yapalım şimdi birbirimizden özür dileyip helallik alalım o zaman
Busramnida deletedmom43191 tabi ki bizim için en büyük erdemliktir böyle düşünmeniz bile beni mutlu eder ☺️ kusura bakmayın lütfen 🌸
Girlmama Aleyy_53 evet erkekler oluyor, doktor, hemşire, ameliyathane teknikeri ya da anestezi olarak hem devlette hem de özelde ben özel takipliyim doktorum hep paylaşıyor sezeryan doğum ekibinde erkek de var
Aslaninannesi_ deletedmom43191 var canım benim kuzenimin ilk eşi doğurdu zeynep kamilde erkek girmiş doğuma
Aslaninannesi_ deletedmom43191 evet hatta baya tartışmışlar acil gittiği için yok o bakmayacak falan demişler diyor ki bir eğildim açıklığı kontrol ediyor ne dicem bilemedim
zmz5857 Elifcelk bende çok merak ediyorum umarım bilgileniriz. Geçen hafta içi bir gece kalmak zorunda kaldım orda. Doktor yatış vermedi kat yatış verdi🤦🏻♀️Doktor ve asistanlar arasında problem gördüm sadece. Doktorun söylediğini asistan yapmıyor birbirlerinden habersizler
mesudeislam deletedmom43191 deletedmom43191 kız büssürü var Gaziosmanpaşa eğitim ve araştırma hastanesinr gel gör başakşehir aynı şekilde gözümle gördüm
deletedmom43191 mesudeislam işte dediğim gibi hiç duyup görmediğim için tuhafıma gitti ondan tepki verdim
Sevgikaya1525 Aleyy_53 erkek ebe yok diye biliyorum hep kadın ebeler ha şu olablr asistan doktor erkek gireblr doğuma