Kızlar merhaba benim 7 yaşında bir oğlum onu 37 haftada doğurdum sezaryen ile dünyaya getirdim .
Suyum gelmişti .
Sonra bir düşük yaşadım 13+2 de suyum patladı ani su geldi hastaneye gittik alttan ilaç verdiler sancılar başladı ve toplam 1 saate falan düşürdüm
Sonra tam kürtaja girecekken bebeğin eşide düştü yani öyle saatlerce beklemedim .
Şimdi gebeyim tekrar 16 haftalık hamileyim acaba rajim ağzında sıkıntı mı var diye düşünüyorum bunu nasıl öğrenebilirim eğer böyle bir şey olsaydı ilk çocuğumda meydana çıkar mıydı zaten yoksa sonradanda olabilir mi