Feslegenci Bebişleriniz kaç haftalık 40ı bulan kız bebişler var mı aranızda genelde erkek bebişler geç doğar diyorlar
ShutUp Feslegenci 37+0 erken mi geç mi kısmını bilmiyorum ama benim bebe geç gelcekmiş gibi hissediyorum 🥲
Kubra_celik0 Bende öyle duydum Benimde kız bebek 37+2 burada bekliyeyim bakalım ne diyecekler annelerimiz🩷
Feslegenci ShutUp aynı hisse kapıldım bende artık 38 haftalığız ama minik hanımların gelmeye niyeti yok 😄🌸
Feslegenci Elifcelk ara ara sancım oluyor harici belirtim yok benimde karın düşmesi akıntı artması sancı ishal bunlar da yok sizde var mı belirtiler
mycuppycake Ben de 37+6 dayım ilk gebeliğim beklemedeyim, bazen hafif adet sancısı gibi sancım oluyor
Kubra_celik0 Feslegenci bende 36 haftalıkken nstye aldılar biraz sancı çıktı Altan muyane ettiler açıklık vs. Yoktu ama ara sıra adet sancısı gibi sancılarım oluyor bekliyorum bakalım bebiş ne zaman gelmek isteyecek 🥲🤗