Kızlar 9+3 üm. Eşimle kan uyuşmazlığımız var. Doktorum yarın kan vermemi istedi kan uyuşmazlığı testi için. Bu test eşimle olan uyuşmazlığın tesbiti için mi yoksa bebekle benim kan gruplarımızın uyuştuğunu öğrenmek için mi yapılıyor? Yardımcı olursanız sevinirim ilk gebeliğim.