Asminlina en son hastanede 9 gün boyunca yatarak enfeksiyon tedavisi uygulandi sürekli pansuman yapıldı ve 9. Gün yeniden dikiş atıldı, doktorum öneri olarak hala kanamam devam ettiği için ped vs kullanıyordum onları kullanmayı bırakıp pamuklu bez kullan dedi evdeyken altına hiç birşey giyme hatta sadece etek geçir üstüne dedi her wcde batikon kullan asla nemli kalmasın dedi o şekilde atlattım ama çok yıprandım