Sclemr suni sancı alarak dogum yaptim ben de benimki zordu, normal sancim olsa belki daha kolay olurdu.
Aksam 9 da fitili koydular ,sabaha karsi 4te sancim basladi ama dayanılmazdi, sabah 10 a kadar cektim oyle odada, 10 da doğumhaneye goturduler suni sancı taktilar yine , epidural anestezi istedim 2 cm aciklikla vurdular igneyi agrilarim cok diye, acilmam 6cm geldi ve durdu saatlerce ilerlemesini bekledik ve gece saat 2 de 10cm olunca dogum yaptim. Epidural takili olmasa ben okadar saat dayanamazdım herhalde.