Ecrinefe
ysmen bende ilk gebeliğimde aynısını yaşadım , değerlerim çok orantısız gitti ama muayene edebilmesi için betanın belli bi değere ulaşması lazım, bende 600 Keri gördüm alttan muayeneye öyle aldı , kimyasal mı dış mı çözemedi ama bu sağlıksız dedi eğer dış gebelikse daha büyük sıkıntı olur dedi kürtaja aldı beni sonra dış gebelik iğnesi vurdular kalçadan , Patagonia sonucumda temiz çıktı çok şükür ve şimdi 27 haftalık hamileyim hiç bi sıkıntısı olmadı ,