Rapunzelll6333 Kızlar Çarşamba günü adetime 5 gün kala kan vermiştim 35 çıkmıştı yarın adet günüm az önce test yaptım kıpkırmızı çıktı2 testte daha önce kimyasal geçirmiştim korkuyorum kimyasalda bu kadar kırmızı olurmu yaaa
Selim_Alparslan Rapunzelll6333 canım hayırlı olsun öncelikle. İnşallah içini ferah tut bir kere oldu diye hep olacak diye bir şey yok. Güzel düşün İnşallah bebis vardır:)
Bbusraa13 Rapunzelll6333 Sağlıklı gebelik olup olmadığını doktor kontrolüyle anlayabilirsin canım .gebelik testiyle alakası yok 6-7 haftalıkken kalp atışı varsa tamamdır Allah’ın izniyle
Mor-kelebek Rapunzelll6333 geçen ay bende kimyasal geçirdim canım adet günümde bile test yaptım hayalet gibi çıkmıştı. Maşallah bayağı belirgin seninki inşallah herşey gönlünce olur 🌸
Rapunzelll6333 Selim_Alparslan amin aminnn inşallah ❤️❤️çok korkuyorum yaaa carsamba doktora gittiğimde alttan muayene etti dedi kijyasal bu kadar ilerlemez ama yinede korkuyorum
Selim_Alparslan Rapunzelll6333 korkma kuzum inşallah hayirli haberler alırsın kendine dikkat et bol su iç
Mor-kelebek Rapunzelll6333 benimde bir evladım var çok şükür iki kimyasal bir kürtajım oldu ikinci çocuk nasip olmadı böyle her hamileyi görsem kendimn gibi mutlu oluyorum kan değerlerini merakla bekliyorum 🌸❤️
Mor-kelebek Rapunzelll6333 çok iyi canım maşallah 🌸 inşallah sağlıklı bir gebelik geçirirsin bu sefer 🌸