Kızlar yaklaşık bir haftadır hastayım artık ağrılarım çoğalınca acile gittim kanımda 76 enfeksiyon çıktı kulağım başım elmacık kemiklerim gözlerim ağrıyor felaket burun akıntısı ve tıkanıklığı var kendi doktoruma gitmeli miyim acilin verdiği ilaçları mı kullanayım.
Var mı benim gibi hasta olan?