Meli98 Ela009 bence gebelik var çünkü benimde böyleydi sonra hamile olduğumu öğrendim gebelik testinde silik çizgi çıkıyordu
Tubamrt Ela009 benim de lh testim böyle çıktı gebelik testim de pozitif kan verdim hamileyim. İnşallah sizin de öyledir
Fnurr8 Bende bu şekilde öğrenmiştim elimde test yoktu 3 gün gecikmem vardı böyle koyu çıkmıştı. Sonra test yaptım silik çıktı orda 1 gün daha bekleyip kan vermiştim 55 falan çıkmıştı beta