Yasmin41 sabahları aşırı oluyordu kahvaltı yapamıyordum ama sonrasında biraz daha rahatlayıp bişeyler yiyebiliyordum. Geçecektir inşallah 🙏🏻 Ben sabahları baş ucuma tuzlu bişeyler alıyordum leblebi, kraker gibi. Uyandıktan sonra çok hazırlanma telaşına düşmeden ağır ağır onlardan atıştırıyordum işe yarıyordu. Belki fayda görürsğnüz siz de deneyin.