Ftmnnr LadyX kendi kendine temizleniyor zaten havuz ama işte enfeksiyon bilmiyorum Bir şey demedi Ben de girmiştim öyle Allah’a emanet 🤣
Ftmnnr LadyX canım istiyor da ona bir cesaret edemedim bir de eşim onu yememe söyleniyor her şey yediriyor da ona kızıyor ona bide midyeye çok söyleniyor
mdenizg LadyX ben yılbaşında gazlı yılbaşı özel olan limonata gibi bir şey içtim 3 dk sonra kramp girdi çok şükür eşim ayağımın altına yastık filan koydu nefes egzersizi yaptırdı,gazlı içecekler tavsiye etmiyorum kötü oluyor insan sonra
Aylaa123 LadyX ay hiç yorulmadım valla çünkü çok güzel bir hamikelik geçirdim ve hiç ağırlaşmadım çok şükür oda büyğk ihtimal çok hareketli bir insan olduğumdan kaynaklıdır ne gezmeden ne işten ne evde temizlikten eksik kalmadım şimdi oğlum doğuncaya alıştı tempoya kurtlu yerinde durmuyor baş edemiyorum evde ağlıyor gezerken keyfi yerinde😂😂
Yogurtlupilav LadyX yemek yemek gönlümce 😄 ofiste çok uyku bastırınca revire gittim kendimi kilitledim ve uyudum 1-2 kere 1 saat fln, aşırı iyi geldi…Biri keşke farkedip laf etseydi de “mesai saatim bitince ben çıkıyorum o zaman” deseydim..
LadyX Yogurtlupilav ben kilo almamak için dikkat ediyorum aslında ama yine de bazen canım bir şey isteyince kendimi kısıtlayamıyorum yaa 🥲 revirde uyuma fikri çok iyiymiş 🤭
ibcmom LadyX hic kısıtladığım bişey olmadı 😂 hamileliğimi öğrendiğimde yıllık izindeydik ve sağlıksız bebek düser kafasıyla ilerlediğim icin izni zehir edip yatarak geçirmek yerine koştum atladım pişman değilim 😂 kolayı kıstım gazlı bebek olmaması adına ama paketli gıda sevgim tam gaz devam 😂çiğ mantar falan yedim pişman değilim ekjsskdj
Simge_gunes Fdmhkndrn Abur cuburu yasakladı ama benim daha çok yiyesim geliyo yiyorum sonra üzülüyorum ama yine yiyorum
Fdmhkndrn Simge_gunes valla gebelikte insan iradesine pek sahip çıkaramıyor. Hem biz değil ki bebikolar istiyor 🙊
1994ozg LadyX kayağa nasıl izin verdi kaçıncı haftadasınız ya korkudan gidemedim doktorda karşıydı içimde kaldı🥲
LadyX 1994ozg benim doktorum sert düşme, hızlı ve ani çarpışma olmazsa sorun olmaz dedi ben de kalabalık olmayan pistlerde kayak yaptım. Şu an 13.hafta içindeyim
Elifff4321 LadyX Valla çok takıntılı bir tip olurdum diye düşünüp tamamen rahat geçirdiğim bir hamilelik yaşadım bilmiyorum tabiki zararlıdır ama kendimi istediğim hiçbir şeyden kısmadım zaten son 1 buçuk aya kadar adam akıllı tatlı dahil öyle çok birşey canım çekmedi normal beslendim ama son ayımda aşırı tatlı ve abur cubur düşkünlüğüm başladı özellikle geceleri uyumadığım için çok yiyesim geliyor çikolata felan kaçıyo valla artık napıyım canım ne istiyorsa kısıtlamadan yiyorum kolada canım isterse arada bir iki bardak içiyorum ama genelde kendimi maden suyuna vermeye çalışıyorum yani bu süreçte kendimi hiç sıkamadım ne istiyorsam yedim 🫣
Minikturtageliyor Kızlar size bir şey açıklayacağım, gazlı içecek hiç sevmem, içmemde çok nadirdir(yoklukta) ilk bebeğim kolikti yani içebilirsiniz 😂
m_mervee LadyX normal olan o da zaten sevmezdim beni de alıştırdılar burda 😅 bir de şey demezler mi biz iyi yoğuruyoruz içinde pişiyor zaten 🤣🤣