Kızlar ılk kez ovulasyon kullanıyorum ve hep aynı saat de saat 5 gibi yapıyorum bır türlü yumurtlamayı goremedım gebe kalmayı gectım yumurtlama pesıne düştüm rüyalarıma gırmeye başladı ya testlerime bakar mısınz lütfen bugün hepsınden daha mı koyu çıktı bugünü saat 2 de yaptım yavaş yavaş koyulaşır mı bugün yada yarın catlar mı yumurtlama görememekten cok korkuyorum çok çok silik çıkıyordu hep ya degerlendırır misinz rica etsem