Dün akşam lavaboya gittim kusura bakmayın iç çamaşırı da çok az 1 2damla kadar kan ve pıhtı vardı acı kırmızı idi ondan sonra 1 damla dycek kan gelmedi hatta benim adetim yakınken genelde idrarim dan anlıyordum az az kan geliyordu oda yok başına gelen varmi hatta akşam eşime galiba olmadı oğlumuza kardeş olmayacak Allahim nasip ederse yiycek ekmekleri varsa tabiki ama istiyordum bilmiyorum beden böyle oldu bilginiz varmi gebeliği engeliycek bi durum yok hatta epilepsi hastasıyım doktoruma çocuk istiyoruz dedim folik asit başladık 2 ay oldu varmi başına gelen