ay sakın internete bakma canım bi problem olsa kanama vs kendini belli eder , benimde belirtilerim dediğin haftada kaybolmuştu bi olup bir değişiyordu kafayı yedim internete yazmıstım belirti kaybolması diye sacma salak hurafeler yazmıslardı doktorum asla oyle bişey yok dedi panik yapma kendini sakin kal belirti dediğin şey cok onemli değil vucudun hamileiği kaldırabiliyor demekki ondan belirtin yok demisti doktorm