Merhaba kızlar . 21 haftaya yeni girdik. Bir kaç gündür yürüdükçe hemen yorulma , ve karnımın sağ tarafında şişlik dolgunduk hissi oluyor . Yürüdüğümde veya hareket ettiğimde karnımın sağ tarafı sanki şişiyor gibi . Aşırı bir uyku hali mevcut , uykuya doyamıyorum. Beni en çok rahatsız eden karnımın sağ tarafında dolgunduk hissi. Sol tarafta olmuyor . Buda yeni başladı . Bu normal mi ? Panik yapayım mı ? Acilen doktora gideyim mi ? 🥹