Papatyam_42 Kızlar merhaba reglma 3 gün var sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım kocaman bi negatif😒 geç döllenme mevzusu var mıdır daha da test yapmam zatende reglm gecikirse belki yapabilirim bilmiyorum moraller bozuk
Cimcime30 Papatyam_42 bat 13 oluyor 4 gün var egerkı 14:15 günler yumurtladıysan geç döllenme olmaz geç yumurtladıysan olur
sadbut canım ben regle 10 gün kala pozitif gördüm ama arkadaşım hep negatif çıktı regl gecikmesinin 10. gününde pozitifi gördü oda silik biraz zaman ver kendine
Papatyam_42 Cimcime30 bat 12 gözüküyor uygulamamda uygulama tam tahmin yapıyo her zaman ama bilmiyorum varsa vardır yoksa yoktur ne yapayım ya gerçekten yoruldum