Selamlar, 38 haftalık hamileyim son 2-3 haftadır kasıklarımda et kesiği, batma gibi ağrılar var. Doktoruma sorduğumda pelvis çatı kemiklerimin açıldığını normal bir durum olduğunu söyledi. Bugün üstüne basamıcak derecede sol kasık ağrım yoğunlaştı. Benle aynı durumu yaşayan var mı acaba? İlk hamileliğim normal bir süreç mi?