Hatice00 Merhaba arkadaşlar 9 haftalık hamileyim ve idrar tahlilinde keton çıkti idrar tahlilinde sıkıntılı bı durumus sanırım bnmle aynı durumu yaşayan anneleeimiz varsa ve yardımcı olursa çok mutlu olurum
Onu_beklerken Hatice00 bende de çıkmıştı doktorum son derece normal beslenemiyorsun ondan demişti. Glikoz da yüksekse diyabet olabilir ama doktorum bana normal dedi.
Beyzasu Diyabet varsa tehlikeli, yoksa uzun süre ac kalinca vücüt yag yakiyor ve keton atiyor idrarla, tehlikeli degil.
Beren1907 Art arta kusup beslenemediğiniz zaman keton pozitif çıkıyor serum veriyorlar mide bulantısı geçiyor.Ancak idrarda protein vs varsa yada idrar yolu enfeksiyonu varsa daha çok dikkat ediyorlar
Hatice00 Beren1907 idrar yolu enfeksiyonu yoktur sadece saniirm besin yetersizliginden ve su icmemekten çıktı günde 2en fazla 3 bardak içiyordum cünkü inşallah düzellir ciddi bı durum dediler o beni korkutu