Belirtilerime 4.haftadan başladım diyebilirim şuan 6.haftamdayım herşeyden tiksindim tüm yemekler şuan gözümden kararmış durumdayım hiçbir şey yiyemiyorum ve midem bulanıyor ama kusamıyorum ilkinde geç başlamıştı bunda ise erkenden başladı sizler ne durumdasınız?